Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Helg, Men...Ändå Inte!

Publicerad 2012-03-22 20:55:10 i Allmänt

Imorgon är det helg; Yoohoo säger vi till det...det tråkiga är att min helg blir en jobbhelg bara pga att det är sååå vansinnigt mycket att göra på jobbet just nu! Jag hinner helt enkelt inte med under veckorna.
     Det som känns mest trist är att jag var tvungen att ställa in ett litet partaj imorgon bara för att jag måste jobba. Jaja, när jag är klar då jäklar ska jag umgås med folk så de "storknar"! ;)


(Lite mycket nu... ;)

Är helt galet trött ikväll och har inte tid med det...sitter och försöker komma underfund med roliga grejer till morgondagens långlektion med treor, fyror, femmor och sexor. Tror att jag har kommit en bit, vi får se om de tycker att det är ok! =)

Gode maken jobbar helg så honom ser vi inte heller, vi får se hur mycket jobb jag hinner med under dagarna,l lite skulle jag gissa på då jag har barnen! ;) Men, kvällarna finns med start imorgon; fredagkväll...

Nä, nu måste jag ge upp så att jag orkar med morgondagen! Hoppas ni hinner njuta av lite helg, passa på att njuta lite från mig också! =)

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela