Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Alldeles Snart...

Publicerad 2012-03-02 05:58:52 i Allmänt

...är det sportlov! När, exakt idag det blir kan jag inte veta, kommer nog att måsta vara kvar på jobbet till sent ikväll! Har huuuuuur mycket som helst som måste planeras och ordnas innan jag vill åka hem och få njuta av sportovet! =)
     Det är utvecklingssamtal som ska pusslas ihop, det är treornas nationella prov som måste planeras, det är veckobrev som ska skrivas, läxmappar som ska rättas och fyllas med material till veckan då vi kommer tillbaka. Så inte är jag sysslolös!

Annars flyter livet på. Lillebror i huset fixar galant att vara utan sina älskade tuttar även fast det tar längre tid för honom att komma ner i varv och somna så gör han det faktiskt jättebra, vår lilla plutt! =)

Sportlovet annars blir lungt, det bästa är att den älskade maken i familjen även han är ledig pga ledigvecka, så vi får en hel vecka tillsammans! =)

Nu ska jag börja göra iordning mig för avfärd! Ha en jättebra fredag alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela