Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Mycket Bra!

Publicerad 2012-06-04 13:34:40 i Allmänt

Visst är väl en fest, där man själv är nykter, väl värd en stor stjärna i trevlighet om man stannar kvar tills efter 01.00 på natten? =)
     Jag hade själv trott att jag skulle bege mig hemmåt strax efter middagen, där vid 21.00-22.00-tiden, då många kanske har "lullat till sig" och bara pratar samma, samma. Men, icket! det var verkligen skoj. Tack ni som var där!

Annars var helgen lugn. Under fredagen fick vi inbjudan till middag hos goda vänner, åh så härligt det är att bara få vara & umgås!

Idag lyser solen, men med värmen är det sisådär. I veckan är jag och kidzen återigen "utan pappa" på kvällarna. Imorgon ska jag och tjoppan, för första gången, åka på cirkus. Det ska bli superspännande! =) Dels för att det är första gången för henne men även för att showen brukar vara ganska lång, vi får se om vi orkar med. Lillebrollan han får vara hemma med sin morfar. Tror att en över två timmar show blir för lång tid för honom. Att det sedan slutar 21.00 är även en anledning.

Hoppas ni har det bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela