Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Härliga Helg!!! =)

Publicerad 2012-06-10 21:08:47 i Allmänt

Den här helgen har verkligen varit helt underbar! =)

I fredags var det förståss lite ensamt då gode maken var på "galej". Men resterande delen av helgen har vi ju bara myyyyst och umgåtts så inte har det gått någon nöd på mig.

Igår befann vi oss hos kära mamma hela långa dagen. Det blandades tipspromenad, brännboll (vilket kanske jag skulle ha undvikit? *skratt* Känner mig nåååågot ur form idag = ont i fogarna!) fotboll, grillning och allmänt nöje omvartannat! =)
     Idag har vi varit ute hela långa dagen och vi avslutade med att åka upp till en liten sjö, där vi fiskade, grillade och njöt i fulla drag! Tjoppan fick dessutom två fiskar, behöver jag skriva att hon var stolt! Hon släppte själv tillbaka de små abborrarna! =) GULLUNGE!!!


(Storfiskar´n!!! =)


(Denna helg har verkligen varit helt underbar!!!)

Vi avslutade med att ta ett långt bad innan det blev dags för barnen att gå i säng. Behöver jag skriva att det gick ganska fort för dem att somna!?

Hoppas ni haft lika underbart som jag i helgen! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela