Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

10 Orsaker Att Hata Dig!

Publicerad 2012-06-07 22:04:18 i Allmänt

Sitter här, ensam, och kikar på filmen "tio orsaker att hata dig". Just den filmen var den allra första biofilm jag och älskade maken såg tillsammans. Men det är inte riktigt samma sak att se den själv som det var att se den tillsammans med honom, för tretton år sedan. Egentligen är den inte särskilt jättebra heller, men den har ju deffinitivt ett högt minnesvärde! =)

Hade önskat mig ledig dag imorgon, men jag ska absolut inte klaga, vi har en lugn dag idag då det är städdag. Kommer bara att säga "schoooch", sen är arbetsdagen över! ;)
    Fast kvällen är, återigen, som gräsänka då käre pappan i familjen ska på kalas. Jag, tjoppan & lillebror lånade därför "Dumbo" på bibblan i eftermiddag så vi ska minsann ha supermys! =)

På lördag har min älskade mamma sin årliga vår/försommar fest i stugan, det känns jätteskoj. Hoppas bara vädret är med oss. Det är betydligt skojigare att spela brännboll, gå tipspromenad och käka ute om det är soligt än regn. Men, det återstår att se...."det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder!" ;)

Haré Bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela