Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Illa...

Publicerad 2012-07-30 10:23:28 i

Förra helgen var vi, som bekant, på 30års kalas & dop. Denna helg gick också i "festandets" tecken då min makes käre bror hade bröllopsfest. Det var mycket skoj och tur med vädret hade vi!
 
(Älskade tjoppan på farbrors bröllopskalas)
 
Idag är det mulet & ett tryckande väder och jag känner mig mindre pigg, lite yr och illamående...vet inte om det beror på vädret eller om jag är på G att åka på nån form av magsjuka. Alla i familjen utom jag har nämligen legat i det. Bara en dag var, men ändå. Lillebror fick först, men lindrigast...bara lös i magen. Sedan åkte gode maken på det och låg helt utslagen med ont i magen en hel dag, slutligen fick tjoppan det och hon var faktiskt den enda som kräktes, detta under hela fredagförmiddag. Men, sen har de varit "fit for fight"!
     Jag har inte åkt dit än, vilket jag finner MYCKET märkligt då jag alltid är den som drabbas av allehanda sjukdomar...jaja, om jag åker dit återstår att se...
 
Idag blir det nog inte många knop gjorda...känns helt ok. Igår var vi hos lillebror med fjälla och käkade; mycket gott! Tackar för det säger vi! =)
 
Hoppas ni har det bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela