Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Rosa Hästsko!

Publicerad 2012-01-17 19:35:53 i Allmänt

En iiil-rosa hästsko ligger just i detta nu i lillebrors mage! Vi bara väntar på att den ska komma ut. I lördags lekte nämligen den lille gossen uppe på tjoppans rum. När vi (föräldrarna) kom upp för att spana in kidzens lek upptäcktes att lillebrollan hade hela fyra rosa my little pony-hästskor i munnen, vilka han kvickt hade stoppat in när han hört oss! Fick ut tre, den sista svaldes med buller och bång och höll på att skrämma mig till en hjärtattack! Som tur var fastnade den inte i halsen utan åkte raka vägen ner till magen...där den nu befinner sig.
     Vi väntar, som sagt, med spänning på att den ska komma ut!!!


(Lillebror är lika glad med som utan hästsko i magen! ;)

När jag vaknade på söndagmorgonen kändes det som om en klubba full med baciller hade slagit mig hårt i huvudet. Ont i huvudet, ryggen och halsen samt en våldsam nästäppa! =( Åh vad jag hade önskat att jag kunde trolla, man har inget vidare humör. BLÄ!

Nä, liksom igår blir kvällen ung och vi hoppas innerligt på att sjukdomen ger med sig!
Hoppas ni där ute inte är sjuka utan får hålla er friska! =)

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela