Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Det Är Klart...

Publicerad 2012-01-13 14:39:05 i Allmänt

....Självklart måste det ju hända nått på fredagen den 13:e, annars vore det ju inte just den dagen; eller hur?! Så för att öka på spänningen försökte jag mig på att köra av vägen idag, just idag när jag hade två extra passagerare i bilen. Men, det ville sig inte så vi blev kvar på vägen! Skämt & sido så hade det drevat nått så in i norden när vi skulle hämta tre av våra fina elever, vilket innebar att bussen bara for runt som en skållad orm över vägen. Som tur var kunde jag förhindra avåkning! 
     De två medpassagerarna var impade av mitt sätt att hålla mig kvar på den, vilket jag blev lite stolt över! ;)

Den här veckan har inneburit vakennätter varje natt. Detta pga av en tjoppa som vaknat och varit tokarg, fråga mig inte varför. Hon har somnat om efter bara en kvart medans jag, som har lätt för att vakna men svårt för att somna, legat vaken över en timme!
     Natten till i går vaknade inte bara tjoppan utan även hennes söte lillebror, som INTE somnade om efter en kvart, utan höll låda i ca TVÅÅÅÅÅ timmar, OJA jag var väääldigt trött på jobbet dagen efter. Nu taggar vi alltså för några nätter med "heltid sömn"!!! =)

Nu är det strax helg, det känns jättebra. Den behövs...ialla fall när man ser till bristen på sömn.
ADIOS & ha en underbar fortsatt fredag!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2012-01-13 22:41:23

Men huvva! otäckt att hålla på att köra av vägen :O



Nattvakna ungar är väl inte heller så angenämt, ändock inte lika skräckskakande som om ni hade kört på tok :)

Postat av: Katta

Publicerad 2012-01-14 12:46:58

Tur att du höll dig på vägen! Jag missade faktiskt helt att det var fredagen den 13:e, men det kan förklara varför jag förde krig mot uthusdörren igår. =) Trevlig helg! kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela