Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Cara Mia!

Publicerad 2012-02-18 10:21:19 i Allmänt

Japp, nu är det melodikrysset för fullan muggar...fast tyvärr utan min kära mamma då hon är sjuk! =/ Vi hoppas på att hon kryar på sig tills nästa helg! =)

Idag och ända fram tills imorgon vid 17.00 är vi trebarns föräldrar då min käre bror med fru är i Uppsala och ser teater. Fungerar (hittills ska säga ;) jättebra då våra barn älskar sin kusin! =)
     Vi ska bara mysa hela dagen och sedan är vi bjuden på köttsoppa med klimp hos de kära svärföräldrarna! MUMMA!!!!

Nä, nu måste jag återgå till att lösa krysset! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela