Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nått Annorlunda! ;)

Publicerad 2012-08-05 09:48:35 i

Bilen gick igenom besiktningen helt utan anmärkning, mycket imponerade...det hade jag nog inte trott. Vi besökte även goda vänner i stan, vilket var jättemysigt då det verkligen var alldeles för länge sedan vi sågs.
 
Igår befann vi oss (jag och gode maken) tillsammans med andra goda vänner ute i skärgården och åt räkor; mumma säger jag bara! Vi hade jättetrevligt och kvällen avslutades med cheesecake och kaffe hemma hos de ena paret.
 
Idag regnar det och vi har varit innomhus där tjoppan målat sig med sin ansiktsfärg, vilken hon diggar rätt rejält. En lite annorlunda "sminkning" om ni frågar mig. ;)
 
(Min älskade lilla prinsessa!)
 
I eftermiddag är vi bortbjudna till vänner vi inte heller sett på länge, vilket känns jätteskoj! Vad som händer innan dess återstår att se...blir nog bara lugnt om man kikar ut.
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela