Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Besiktning!

Publicerad 2012-08-03 07:26:27 i

Idag är det grått, vilket passar bra för vi ska åkt till stan och besikta bilen. Hoppas nu bara den går igenom, det är inte en självklarhet, vi håller tummar & tår.
    
(Japp, då var det dags igen!)
 
Och vad gör jag nu på morgonen, när barnen tar sovmorgon?! Jo, jag vaknar strax innan sju & kliver upp!!!! Helt galet! Jaja jag fick ju lite ensamtid, och det är väl inte fy skam?
 
Nu har älskade maken målat klar fönstren och behöver jag skriva att det blev fantastiskt fin?! Han är verkligen superduktig!!! =) Nu hoppas vi på att de två veckorna som den där "matt-mannen" hade semester går fort så vi får sätta igång med den nya tvättstugan.
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela