Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Första Helgen!

Publicerad 2012-08-19 15:30:52 i

Japp, då har man jobbat en vecka, vilket givetvis gick galant! =) Det har varit så ofantligt, FANTASTISKT fint väder så det är inte klokt!!! Vi har verkligen myst ute i fulla drag!!!
 
I fredags när jag kom hem var jag helt slut, kan det bero på att man har vänt dygnet under sommaren och nu under första veckan gick upp 05.20? ;) Jaja, fredagen var det bara mys hemma. Lördag var lugn och avslutades hos kära vänner där vi fick tacos och trevligt umgänge!
     Nu är det söndag och vi har precis suttit och planerat inför en kommande surströmmingsfest. Det som är klämmigt är att alla vi som ordnar festen inte äter surströmming. Men men, jag är helt övertygad att det kommer att gå som "hejsan"! =)
 
(Fast jag ska erkänna att EN sån här macka kan gå ned...)
 
Nä, nu ska jag och tjoppan ut och cykla! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela