Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Trevligt Besök!!!

Publicerad 2011-09-04 20:12:32 i Allmänt

Idag fick vi fint besök! =) Vänner som vi inte träffat på allt för länge kom förbi, åh så mysigt...har verkligen saknat dem. När de sedan åkt blev det middag som bestod av tacos, något som var väääldigt länge sedan vi käkade.

Nu ligger både storasyster & lillebror i sina sängar och jag kan bara säga att ÅH så vansinnigt avslappnad man blir av att läsa go´natt-saga för tjoppan! Det är nästan så att jag tror att jag är mer trött än henne.

Lillebror är det synd om just nu, han är väldigt snorig och grinig. Stackarn är tät i näsan och får då besvärligt att sova. =( han fick nässpray och ipren innan han gick i säng så jag hoppas att det hjälper honom att sova i natt!!! Vår älskade lilla gullunge!!! =)


(Man får lära sig nått nytt varje dag; detta är tydligen inte en potta, utan en stol!)

Hade tänkt springa av mig några minuter på min "crosstrainer" men just nu känner jag mig våldsamt lat... jag hoppas dock att jag, efter detta inlägg, skärper till mig och går och tränar!

Hoppas ni haft en bra dag alla, det har faktiskt jag haft trots det trista vädret.
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela