Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sotaren & Begravning

Publicerad 2011-09-15 08:33:02 i Allmänt

Idag kommer traktens sotare på besök. Egentligen skulle han komma mellan 11.00-13.00, men jag bad att få tidigare då vi funderar på att åka upp till mitt jobb och hälsa på idag då tjoppan är ledig. Men, det återstår att se...kan bli ett mysbesök på "bibblan" också.


(Idag ska skorstenen städas!)

Annars är det bara snorigt och tätt på samma gång. Hoppas att det släpper inom en snar framtid, känns inte skoj att vara såhär "halvsjuk".

Imorgon begravs vår käre vän och dagen kommer att kännas både tung och utan luft! Är sååå ofantligt ledsen för hans närmsta anhörgas skull, då speciellt hans älskade sambo. Men, hon är vansinnigt stark så jag är inte orolig att hon fixar detta. 
     Hur det går imorgon återstår att se, utan tvekan kommer många tårar fällas och många axlar kommer vara tunga. Men, vi måste ta oss igenom det, för hans skull!

En klok vän till mig har sagt; "Sorgen är som ett sår. Från början är det öppet och blöder, därefter blir det en sårskorpa som vid minsta beröring går upp och börjar blöda igen. Slutligen läker såret men det kommer för alltid finnas ett ärr kvar." Kan bara instämma med denna kloka vän!!!

Nu ska jag återgå till mina älskade barn som sitter och ritar. 
Puss & Kram
Over And Out    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela