Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ska Försöka...

Publicerad 2011-09-06 20:19:44 i Allmänt

Även ikväll ska jag försöka att ta mig i säng inte allt för sent. Men, jag hade även tänkt att få mig tjugo minuter på "crosstrainern", så vi får se om det går ihop...

Idag, till lunch, provade jag på att laga kantarellsoppa. Jag fick massor av svamp av min älskade mamma så jag tänkte att jag prova en soppa. Till den serverade jag ett vitlöksbröd och jag säger; mumma! Det blev riktigt bra! =)

                                 
                                            (Soppan blev god, något som förrätt kanske!?)

I eftermiddag hade vi väldigt fint besök! Joa med kidz var förbi; WooHoo!!! Åh så skoj! =) Vi käkade tillsammans och fick ur oss massa surr, i vanlig ordning, Åh så vi är bäst på att surra!!! LOVE!!!

Om jag nu ska hinna med att springa de där tjugo minuterna på maskinen samt lägga mig i tid är det nog bäst att jag lägger ifrån mig datorn.

Hoppas ni haft en superbra dag! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2011-09-06 20:46:30

Kantarellsoppa som är sååå gott! Måste ta å göra det nån dag.

Hoppas du får sova i tid!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela