Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Höst-Mys!

Publicerad 2011-09-26 12:01:04 i Allmänt

I går när tjoppan och jag inväntade lillebror med sällskap begav vi oss ut i skogen för att söka rätt på saker för att göra höstmysgit i våra krukor utanför bron. (farstukvisten för er som inte är norrläningar) Vi hittade mossa, "hängranka" samt rönnbär vilket vi använde för att få höst i krukorna, såhär fint blev det!


(I den stora krukan/grytan fick två små grodor bo)


(I den lilla fick "välkommen-grodan" bo)

Både jag och storasyster i huset var mycket nöjda med våra skapelser! =)
     Idag har jag och lillebror gått en rask promenad på 2,5km medans storasyster och fadern i huset är i stan för att inhämta vår madrass till sängen. Nu hoppas vi bara att vi sover gott framöver! =)

Ha en fortsatt trevlig dag!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: sevendaysaweek

Publicerad 2011-09-26 13:06:55

sv: åh, tack så mycket! Ja, verkligen!! Och raggsockar och tända ljus :)

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-09-26 19:45:46

men åh så fint! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela