Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"AKEA"

Publicerad 2011-09-02 08:21:36 i Allmänt

Första gången vi var på IKEA namngav tjoppan det som "AKEA" och det är dit vi ska dra idag! =) Denna gången utan barn, de ska ´nämligen vara hos sin farmor & farfar och "härja"!
     Känns väääldigt bra att få åka själv då jag vet att barnen kan bli något less på att deras föräldrar tittar på sådant som de inte alls tycker är särskilt spännande!

En VÄLDIGT skojig sak hände i morse! När tjoppan var liten fick hon ha på sin min systers gamla 70-tals hängselbyxor. Dessa trodde jag nu att jag hade kastat pga trasighet. I morse gick jag och lillebror ut till smedjan för att kolla större kläder åt honom, det visade sig då att de finns kvar och att han kan ha dem!!!! ÅH SÅ GLAD JAG ÄR, de är verkligen supercooooola!!!!! =)


(Storasyster i hängselbyxorna)


(Lillebror i samma byxor!)

Underbara byxor med UNDERBARA barn i! =) Nä, nu måste vi åka. Hoppas ni får en bra dag alla! Kramar på er alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela