Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Slutfejjat"

Publicerad 2011-10-07 21:42:56 i Allmänt

Nu har jag "avaktiverat" mitt konto på facebook. Kände att jag spenderat mycket tid på att vara där. Inte för att jag inte längre tycker att det är ett bra nätverk; "Its thá shit", kan jag tycka...just för all kontakt man faktiskt har med alla! =) Men, nu la vi ned det och går vidare...

                            
                                           (aha, nu är det facebookat färdigt...)

Är fortfarande ÅT HELVETTE SJUK!!!! Bihålorna värker, febern är inte nådig samt en hals som inte är av denna världen, varför var nån tvungen att lägga sandpapper i just min hals!? Huvudet ska vi inte tala om. Det jobbigaste är att min älskade make jobbar helg, vilket innebär två hela dagar till då jag ska vara glada mamman, som egentligen inte alls orkar!
     Nästa vecka ska jag bosätta mig i sängen! Det är det som är galet fantastiskt med att ha en sambo som har ledigveckor.

Nä, nu orkar jag inte mer, huvudet dukar för mycket...kanske är det så att avslutandet av facebook också tar på krafterna! ;) *skratt*

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela