Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Down Under"...

Publicerad 2011-10-06 08:09:01 i Allmänt

..."the ice".
Barn är fantastiska! Lillebror i huset har över 38 grader feber och det märks knappt, lite mer stillsam, men annars är det nästan som vanligt. Jag, som inte har feber, är heeeeelt slut och orkar knappt med mig själv!!! Har bihålor från "h*vete, tung i öronen samt snor som ständigt rinner! Jag håller verkligen tummar och tår för att den här höstförkylningen går över SNABBT!!!
     Gode maken och tjoppan är än så länge friska, något som jag hoppas de får vara också!!! Var skönt att hon fick en dag hos dagmamman igår då jag bara var ett "vrak". De hade minsann haft sagostund på biblioteket, gissa vem som var lycklig?! Det var även skönt för mig att få två timmar på soffan när lillebror sov, det behövdes...även om jag mer än gärna skulle ta emot många fler timmar av stillhet, utan att behöva göra någonting!!! Jaja, förhoppningsvis går väl det här över snart?!??

                                      
                                  (Jag & Kan Jang är för tillfället väldigt goda vänner!)

Idag blir det, med andra ord, ofantligt lungt. Tjoppan ska vara hos dagmamaman medans jag och lillebror är hemma och försöker kurera oss så gott det går.

Hare Bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela