Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Samsung!

Publicerad 2011-11-24 21:34:16 i Allmänt

Vad är detta?!?!? Fick, pga att jag ändrat mitt abonemang hos telia, en samsung "bla bla bla". Shit vilken avancerad sak!!! Måste säga att jag verkligen ÄLSKAR min sonyericsson!!! =) Man behöver inte vara civilingenjör för att förstå sig på den och med lätta knapptryck tar man sig igenom den.
     Denna samsung har ett alarm som inte ringer om inte telefonen är påslagen, att ändra ringsignal var ett "rappel" samt allt annat, näääää....det blir inget byte, den kommer ligga här hemma; avslagen!

Annars är det ok, imorgon är det FREDAG!!! Woohoo, åh vad jag har längtat till denna dag. Idag kom jag hem 20.30! =( Min älskade dotter sov när jag for imorse och sov när jag kom hem, henne såg jag inte alls idag, vilket känns supertrist!!!
     Men, imorgon ska jag åka hem direkt mina elever slutar för att hämta upp mina älskade barn samt make för att sedan åka och handla julklappar. =)

Nu måste jag minsann umgås med min älskade make! Hoppas ni haft en bra dag, det har faktiskt jag haft, trots långdagen...den kanske resulterar i mer elever till vår skola så det är helt klart värt en lååååång dag på 13 timmar!

Haré bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela