Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

HALKA!!!

Publicerad 2011-11-22 14:39:36 i Allmänt

Både igår och idag har det varit halkigt! Trist att den pyttelilla snö som dalade ner i söndags inte fick stanna kvar utan blev till regn och sedan is! Vi behöver snö nu!!! Vill ha det ljust.
     Att det sedan är sjukt mycket dimma ute just nu gör inte saken bättre...

Denna vecka blir bara "sendagar"...idag ska kära kollegan hämta kött, vilket innebär att dagen blir lång. Imorgon blir också långdag samt torsdag då vi ska få besök av föräldrar från en annan skola. Vi får se om mina älskade barn överhuvudtaget känner igen mig efter denna vecka. ;) (en någon deppad mamma, som ju vill vara med sina barn)

Annars händer det väl inte mycket just nu. På fredag ska jag ta kortdag för att hämta upp min älskade familj och sedan åka och inhandla julklappar, det blir MYYYYYS!!!! =) Längtar redan! Men, men...det är väl strax helg, eller hur?! ;)

Nä, nu måste jag återgå till min planering av "ute-matte"-lektionen.
Haré Bäst
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela