Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tidsskillnad!

Publicerad 2011-05-21 14:24:00 i Allmänt

Oj vad man blir förvirrad av en tidsskillnad på sex timmar! Kom ned en morgon och ville lyssna på morgonpasset i p3, visade sig att klockan var två på eftermiddagen i Sverige, inte tidigt på morgonen som här!
Vi befinner oss i Canada hos min barndomsvän som precis fyllt trettio och fått en bäbis som är ett halvår yngre än lillebror. Trist är att lillebror blev febrig i förrgår och tjoppan är tok-hostig!!! =( Inte alls skoj när man är borta...det är såklart inte skoj när man här hemma heller...men, det känns liksom lite extra jobbigt när man är låååångt borta hemifrån.
Vi har varit och kikat på min barndomskompis jobb, även åkt hissen som byggdes för OS -76 samt en massa andra trevliga saker. Mest av allt är jag såååå imponerad av våra barn som klarade resan på 16h galat! Åh så duktiga de var! =)
Nu blir det till att tvätta undan lite kläder sedan att softa. Hoppas att ni har det bra där borta i Sverige!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela