Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Exotiskt Regn!

Publicerad 2011-05-29 21:11:50 i Allmänt

Nu tycker jag att regnandet som är här kan sluta. Imorgon ska vi åka in till Montréal för att kika på nått sorts "klimat-hus". Det hoppas vi att tjoppan kommer tycka är skoj! Än så länge har vi, som sagt, bara varit på aktiviteter för oss vuxna...vilket jag förstår om hon tycker är skittrist! Men, hon har gjort det sååå ofantligt bra!!! Kärlek & respekt till vår lilla prinsessa! =)
I alla fall, som jag har förstått, så är det massor av djur i olika klimat i detta hus. Tyvärr är det stängt till pingvinerna (arktiska klimatet) då de reparerar det för kommande turistsäsong. Men förhoppningsvis kommer de andra klimaten vara lika spännande & skojiga.

Idag har vi gjort rabarberkräm, åh så gott & somrigt det är med rabarber! =) Annars har dagen varit lugn idag också pga vädret, detta regn som bara vräker ned. Inte långt härifrån har det blivit översvämning, vilket har medfört att mångas hus har blivit förstörda! =(

Nä, nu blir det mys i soffan, med världens bästa make & dotter!!! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela