Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Always Look On The Bright Side Of Life

Publicerad 2011-05-01 07:07:54 i Allmänt

Som "titeln" lyder är det bara att digga läget liksom! Det finns ALLTID de som har det värre. Vi är inne i en vaken-period med lillebror igen och då kan det ibland kännas som att man är ensamast i världen! Något som vi naturligtvis inte är, men när man är mitt i vakenheten är det jobbigt. Men, som sagt; "Always look on the bright side of life", det blir bättre, ge det bara lite tid! =)

Sitter här och knapprar efter att ha gått upp där vid fem-snåret, vilket är lillebror i husets stiga-upp-tid. Inte alls någon skojig tid tycker jag. Sex hade funkat bättre, men får man bara sova utan att bli störd om nätterna går det faktiskt helt ok. Nu har vi då en liten nattsuddare vilken för det mesta inte vill att vi ska sova ostört om nätterna så det blir lite sömnbrist, det kan jag inte sticka under stolen med...MEN, det går väl över?! När han är si sådär 13-14 år är det vi som kommer att väcka honom; "mohahahaha"! ;) *skratt*

Idag ska vi åka och mysa tillsammans med goda vänner vilka har en liten tjej som precis fyllt fyra. Så det blir lite kalas idag, skojigt! Annars blir dagen lugn...vilket känns bra.

Haré bäst ni med!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela