Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Kläder!

Publicerad 2011-03-15 15:57:20 i Allmänt

Idag efter att jag varit och hämtat kära tjoppan så åkte vi och hälsade på min kära bror (vilken förstås inte var hemma) med familj. Tjoppan fick en stor påse fullproppad med kläder! Det är ingen nackdel att ha två brorsdöttrar som, när de precis vuxit ur sina kläder, kan ge dem åt sin kusin! =)
     Vi har aldrig köpt ett galonplagg åt tjoppan, för de har vi fått av dem! KALAS säger jag bara...

Ikväll är vi bjuden på middag, vilket vardagslyx! =) Undra vad det blir för gott!? Ska bli skoj att träffa lill-tjoppan i familjen också, hon och lillebror föddes på samma dag, så vi låg vägg i vägg på bb. Lite klämigt. Hon var då två veckor över tiden och lillebror en dag innan beräknad födesel, tänk så det kan gå. =)

Nä, nu ska jag gå upp och kika in min käre make som arbetar med tjoppans nya rum. Blir spännande när det börjar bli färdigt!

Ha en bra kväll!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela