Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Fyra Timmar!

Publicerad 2011-03-06 12:41:40 i Allmänt

Helt vansinnigt att åka skidor i fyra timmar...och då är det bara täten...de andra ligger väl på mellan sex-nio timmar! Hur orkar man?!? NÄ, nu taggar man Petters spurt i skid-vm istället! =) Ja, jag vet att jag är svenska men jag hejjar ändå på Petter. Han ÄGER! Även de norska damerna är underhållande att titta på, fasiken vad de är duktiga (jag tycker faktiskt att svenskarna/orna också är duktiga).
     Är egentligen inte alls någon som tycker att det är underhållande att titta på skidor, egentligen har jag bara tittat på hästhoppning. Men, sedan jag själv började åka skidor och Petter Northug åker är det faktiskt väldigt skoj...


(Grymming!!!)

Hela helgen har varit lugn. Det har verkligen varit en innehelg, tyvärr. Tjoppan kräktes en gång i fredags och såg sedan helt frisk ut! Under middagen på lördag kräktes hon också och såg sedan pigg ut. Imorse däremot har hon varit väldigt "loj" (= hängig). Hon kräktes två gånger i morse och har sovit sedan 10.00 och sover än. Hon som inte sover alls om dagarna...då är hon knäckt. Lilla tjoppan! Hoppas att hon kryar på sig idag. Har skickat den käre maken till affären för att handla allt möjliga "medikamenter" som kan tänkas hjälpa mot kräkningar & magont! Hoppas nu bara att det hjälper!

Nä, nu ska jag ta hand om vår lilla sjukling som precis vaknade.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: sevendaysaweek

Publicerad 2011-03-06 20:03:06

sv: lät ju jättehärligt!! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela