Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Fredag! =)

Publicerad 2011-03-04 10:14:12 i Allmänt

Idag är det fredag och det betyder att min älskade sambo har arbetat klart sin eftermiddagsvecka för den här gången! =) Känns härligt att ha en hel helg tillsammans, en helg som inte är bokad till någonting...vilket känns skönt. Denna dagen räcker med aktiviteter för hela helgen.
* Tjoppan ska till dagmamman.
* Åka till stan och hämta ut våra pass.
* Hämta ut våra kort från engångskamerorna, från festen.
* Hämta tjoppan hos dagmamman.
* Åka och simma.
* Slutligen; Åka till kära svägerskan som fyller år idag.

Idag lyser solen och himlen är klarblå, härligt med andra ord. Det är dessutom plusgrader hör och häpna! Jag och tjoppan har passat på att sitta ute och njuta medans lillebror sover på altanen...ja, naturligtvis i sin vagn! ;)


(Klarblå himmel & strålande sol, perfekt helgväder! =)

Nä, nu ska vi ta och rita här.
Ha en häääärlig dag!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2011-03-04 20:04:22

Hej vännen!

Visst är det underbart med fredag! För mig är det en speciell fredag eftersom jag har hela sportlovet framför mig... :)

Önskar dig en skön helg!

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela