Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Rolig Födelsedag! (obs; ironi!)

Publicerad 2011-06-27 07:21:32 i Allmänt

Igår var min födelsedag, vilken blev allt annat än jag tänkt mig! Halva dagen spenderades nämligen på lasarettet och slutade med en gipsad tjoppa! =( Åh så hon var tapper.
      Hela midsommardagen befann vi oss hos min storebror. Tjoppan var och kikade på vattnet tillsammans med sina kusiner nere på en plan stenhälla, vilken hon ramlar på. Hon grät mycket, men slutade efter nån timme och la puzzel med sin kusin istället, varför vi inte åkte in till akuten då. Hela den natten sov hon också, utan nått grin. Men, när hon sedan vaknade igår var det gråt och ont igen...så vi bestämde att ta det säkra före det osäkra och åka in på akuten. Där det, som sagt, slutade med gips. Hon har en dm-lång spricka i högra benet, strax nedanför knät. INTE SKOJ ALLS! =(


(Min tappra hjältinna!!!)

Så nu är det horisontellt läge, eller försökt till det, i tre veckor! Undra hur det ska gå! Hoppas bara att hon slipper ha ont och att, när vi tar bort gipset, benet är helt läkt. Men doktorn var väldigt positiv då sprickan var "godartad" och att tjoppan är ung och frisk, borde det läka fint! =)

Hoppas er gårdag var bättre än min!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela