Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Inte Trött För Fem Öre!

Publicerad 2011-06-13 21:37:38 i Allmänt

Har suttit och lyssnat på min älskade dotter som ligger i sin säng och sjunger för fullan muggar i ca 1½h nu! Egentligen så stör hon ingen, men det är ändå rutinen i mig som säger att hon ska sova mellan kl 19.30-20.00 som hon alltid gör. Men hon somnade på soffan nästan en halvtimme idag, så det är inte så konstigt att hon inte är trött, hon brukar aldrig sova på dagarna.

Idag har det varit "kallt", ja kallt om man jämför med helgens TOPPENVÄDER på 30+! Vi har befunnit oss innomhus och bara myst hela dagen. Min älskade make har målat ett till fönster vitt, åh så fint det blir! =)


(Lillebror hade solhatts-prövning i helgens finväder!)

I kväll blev vi minsann bjuden på middag av en go vän! Korvstroganoff!!! Hur gott var inte det?!? Det tackar vi för. Nu blir det bara soffan en liten stund till och sedan väntar sängen på mig.

Är "gräsänka" denna vecka då älskade maken jobbar eftermiddag. Känns märkligt eftersom vi haft fyra hääärliga veckor ledigt tillsammans. Men det kommer nog att gå bra, det är trots allt bara fyra kvällar.

Pöss & Kräm på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela