Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ingen Aning!

Publicerad 2011-06-14 10:40:36 i Allmänt

Idag blir det lugna bananer. Tjoppalisa har varit uppe i varv nått "förgjortat" så nu tänkte jag att vi bara skulle vara hemma och ta det lungt så att hon varvar ner och förhoppningsvis kommer in i rutinerna igen.

Trodde att jag kommit på ett finurligt sätt att veta vart lillebror var! ;) Vår studsmatta med nät är en ypperlig liten "borg"! Tyvärr så kommer han ut lika kvickt "duracell-kaninen", så det fungerade bara några sekunder. *skratt*


(Finurlig borg...)


(...som lillebror kom ut ur, på några sekunder! ;)

Får kasta in lite mer intressanta grejer på studsmattan så han har något att roa sig med en stund! ;)

Idag lyser solen, känns galant. Det blåser dock lite kallt. Men! Man ska icket klaga!!! Nu är det sommar & sol. =) Hoppas ni har det bäst där ute i världen!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Publicerad 2011-06-15 19:35:11

Ja, han växer så det knakar.. Men det är inte bara Jonah som växer ser jag, dina barn har också blivit stora. Tiden går sååå fort :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela