Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hej Sverige!

Publicerad 2011-06-02 11:29:33 i Allmänt

Tjohej! Nu är vi hemma igen och resan var lååång, men den gick hur bra som helst! Våra underbara barn skötte sig huuuuur bra som helst! =) Jag är en våldsamt stolt mamma. Idag är det lugna gatan som gäller...vi ska bara "påta" på i trädgården och mysa i allmänhet.

Så, vi lever ialla fall och vi är hemma, i vårt röda hus! Behöver jag skriva att det var vääääldigt skönt att sova i sin säng i natt!?! ;)

Kramar på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela