Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

VH1!!! =)

Publicerad 2011-07-08 21:36:19 i Allmänt

Sitter och lyssnar på VH1, "Final Countdown - Best Soundtracks"!!!! WOOHOO vilka gamla godingar jag fått höra! =) I LÖÖÖV DENNA KANAL!!! 
    När sen Bon Jovis - "Blaze Of Glory" dök upp, kom jag underfund med att det verkligen skulle vara GRYMT att se dem live!!! Fler på listan över vilka band jag skulle vilja se live är;
* U2.
* Bruce Springsteen.
* Bob Seger.
Sedan har vi Janis Joplin, The Doors, Bob Marley, Nirvana m.fl men, blir liiiite svårt då samtliga är bortgångna! Jaja, man får vara glad över att dessa människor spelat in en massa skivor som man ju kan lyssna på! =) Håll till godo med denna ialla fall: ↓


(Håll med om att den är grym!? =)

Idag har det annars varit en helt UNDERBAR dag med typ 35+!! Vi var bara tvungna (trots tjoppans gips) att ta fram poolen. Behöver jag skriva att barnen var i paradiset?!?
     Till middag blev det havs-tallrik (med räkor, krabba, kräftor m.m.) ute vid havet! UNDERBART!!! Hela dagen har med andra ord ÄGT! ;)

Nu blir det mys i soffan med maken, som ju har jobbat klart sin eftermiddagsvecka; YIIHAA! =)

Ha en skön natt tillsammans!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela