Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tänder?!

Publicerad 2011-01-19 21:17:03 i Allmänt

När älskade tjoppan fick sina första tänder var det inga problem överhuvudtaget! Hon varken; dreglade, grät, hade diareé eller feber...med lillebror är det en helt annan historia! Han har nu sina första två tänder på väg upp, de fram i nederkäken. Tre nätter i rad har han nu vaknat prick kl 03.00 och varit sååååå enormt grinig, detta tror jag, beror på hans tänder. Natten till idag var verkligen gräslig; kl 03.00 *pip* vaknar lillebror och gallskriker konstant i två! timmar, då slocknar både han och jag i gästrummet.
     Kl 07.30 *pip* ropar en vaken tjoppan på mig...det var bara att pallra sig upp med andra ord...TRÖTT? OJA! Jaja, man får fortfarande tänka; Det är faktiskt en övergångsperiod, vilket kan vara svårt när man lider av sömnbrist och är HUR retlig som helst.


(En söt liten nattsuddare! =)

Nu hade jag tänkt ta mig en tidig kväll ikväll...för hittills i veckan har jag varit extremt duktig på att hålla mig vaken alldeles för länge! Så nu ska jag faktiskt vara duktig! =)

Hoppas ni har det bra där ute i stora världen!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela