Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Snöskottning & Ridning!

Publicerad 2011-01-07 16:34:06 i Allmänt

Oj, oj, oj så mycket snö det kan formligen VRÄKA ned. Nu gillar jag snö så jag klagar inte. Men i morse efter bara tre timmars sömn, då kan jag säga att jag inte var stormförtjust i att gå ut och skotta undan de två ton snö som hade fallit! Men, genom det så fick jag lite aggressions-terapi på samma gång, så det var nästan värt det! ;) Gratis motion är aldrig fel det heller.

Idag hade jag lovat tjoppan att åka och rida; SILAS! 
"- Mamma, jag ääääälskar Silas!"
Sagt & gjort, vi åkte till stallet och hade jätteskoj jag och bruttan! Det enda hon pratade om när hon satt på hästryggen var:¨
"- Mamma, jag vill galoppa, galoppa mamma!"
Det fick hon inte göra...det blir nån anna gång, när balansen har kommit. Idag blev det skritt & trav vilket jag var superimponerad över att hon fixade!!!


(Tjoppan & hennes älskade Silas)

Det blir fler fredagar framöver vi kommer att låna oss en ridtur! =) För hon diggar det verkligen.

Nä, nu ska vi ta och göra klart vår middag, våra kära BB-kompisar kommer på besökt! =)
Haré bäst alla & trevlig fredagkväll!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela