Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tråkig Dag...

Publicerad 2011-02-26 13:13:41 i Allmänt

Idag är vi bjuden till min kära kusin som fyller 18. Jag & tjoppan har "taggat" järnet...men, vad händer då? Jo, käre maken kräks halva natten! =( Vi vill givetvis inte smitta ner alla inklusive födelesdagsbarnet så vi blir hemma istället och har tråkigt! Jaja..."my little pony"-film är inte helt trist det heller. ;) Fast tjoppan tyckte att det var lite tråkigt att vi inte kunde fara på kalas. Vi får åka och gratta en annan dag helt enkelt.

Annars är det bara bra. Igår var vi och fixade pass till mig & barnen. Passen nu förtiden gäller fem år vilket innebär att lillebror kommer att vara fem år när hans pass går ut. Tror, av någon anledning, ;) att han inte kommer att se sig lik ut på passet som i verkligheten då. Efter att passen var ordnade åkt vi till Albin med familj och hade supertrevligt! =)


(Lillebror kommer nog inte att se ut såhär om fem år!)

Nu blir det till att göra ingenting för resten av dagen vilket kommer att resultera en vääääldigt rastlös mamma!!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela