Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Klipp!

Publicerad 2011-12-27 11:50:54 i Allmänt

Nu är det strax dags och det är minsann på tiden! Det var nästan ett helt år sedan jag klippte mig senast. Nu är det så att jag kommit att gilla en frisyr som "pop-ikonen" PINK hade för nått år sedan. Jag brukar ALDRIG be om en frisyr utan frisören/frisörskan får göra det den vill. Vilket alltid brukar resultera i nått bra, då de kan sitt jobb och vet bättre vad som passar till mitt ansikte än jag. =)
     Men, nu har jag som sagt "förälskat" mig i en cool frisyr, så vi får väl se vad som händer...då jag har en tendens att inte klippa mig så ofta så kanske denna frisyr (läs färg) blir lite väl mycket då man måste åka och färga emellanåt...vi får se! "Det löser sig, sa han som sket i vasken!" ;)


(Den här "frillan" är coooool! =)

Nä, nu ska jag ta och dricka kaffe med min älskade mamma! Kram på er och ha en fortsatt trevlig dag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela