Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Jajjemensan...

Publicerad 2011-12-01 17:14:06 i Allmänt

Jajjebox, har helt glömt bort bloggen! Har jobbat, jobbat, jobbat och därimellan träffat barnen...det fanns liksom ingen tid till nån blogg.
     Men, jag lever ialla fall...vill få det sagt så ingen tror nått annat. ;)

Nu sitter jag hemma och tjoppan ska klippa iordning en önskelista med de saker hon skulle vilja ha i julklapp. Imorgon bär det av till stan för att inhandla julklappar, men denna fredag blir det utan barn, då det är till dem vi ska handla! =)
     Har gjort bort all planering för veckan så jag kan åka direkt mina fina elever slutat!

Denna helg blir annars lugn, ska försöka ta oss i kragen och hälsa på Kim som faktiskt har fyllt hela fyra år!!! Gaaah, Johanna! Vart tog tiden vägen?? Våra stora var ju nyss små!!!!
     Nästa helg ska vi minsann åka på glöggkväll, blir jättetrevligt! =) Var länge sedan man träffade de kära vännerna som vi ska träffa då!

Nu blir det till att kika vad tjoppalisa önskar sig! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

Publicerad 2011-12-01 19:06:51

Jomen, jag känner liksom också att bloggen hamnar i skuggan av arbete och familj. Det är väl som sig bör, en det får mig att förstå hur mycket tid jag hade för mig själv innan jag fick barn! Inte fattade jag det heller - Jag hade ju all tid i världen!! :D Men jeävlar vad mycket effektivare an har blivit nu när tiden måste prioriteras om ;)



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela