Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Uttråkad

Publicerad 2011-08-06 20:25:30 i Allmänt

Idag har vi bara varit hemma och varit, vilket jag fått dåndimpen av! Oja, jag blir så lätt rastlös så jag vet inte vart jag tar vägen...huga för mig ibland!
     Men, då tog jag tag i att fota massa olika prylar som ligger här hemma och bara ligger, mycket från när barnen var bäbisar och nu ska vi försöka få dem sålda så vi får lite mer plats här hemma! =)


(Idag har det varit tråkigt)

Min gode make har verkligen jobbat på idag! Han har nämligen målat tre fönster, samt börjat måla taket vitt uppe i vardagsrummet, det blir fantastiskt ljust och fint! =)

Mer kan jag inte berätta då det inte hänt nått mer spännande idag. Hoppas ni haft en mer händelserikdag än mig. Tur man har barnen som livar upp tillvaron! =)
     Men, man får väl se det såhär; Ibland måste man ha tråkigt för att man ska kunna uppskatta det roliga i livet! Jajjamensan, man måste vara positiv!!! =)

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela