Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Utan Min Skrutt! =(

Publicerad 2011-08-07 08:38:56 i Allmänt

Jag har, som jag sagt förr, väldiga bekymmer med att klippa navelsträngarna till mina älskade barn, något som de gjort för länge sedan. Igår bestämde sig maken för att lillebror skulle flytta till eget rum...huga (tyckte jag)!!! Jag tycker personligen att han är sååå liten. Storasyster i huset flyttade till ett eget rum när hon var 22 månader och då valde hon det själv. Lillebror är "bara" 13 månader!
     Kan säga såhär; Lillebror sov som en stock, mamman i huset sov inte alls särskilt bra, utan låg och lyssnade efter ljud, läääänge! Det skojiga är att lillebror gör gör exakt likadan som tjoppan; sover hela natten för att sedan vakna okristerligt tidigt, 05.40!!!

Nu återstår det att se om "att sova som en stock hela natten" håller i sig, eller om det bara var ren tur att han sov. Den som lever får se helt enkelt.

Idag är det lika grått och dystert som igår, fast det regnar inte ialla fall! =) Hoppas att det håller i sig, för nu har jag vatten så det räcker i mina blommor.

Haré Bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela