Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tröttheten Är Vid Min Sida!

Publicerad 2011-08-09 08:03:26 i Allmänt

Jag har berättat att käre lillebror har fått ett eget rum, jag berättade även att han gör precis som tjoppan. Det vill säga; han sover bra hela natten men stiger upp väääldigt tidigt istället. Sedan har började sova i sitt rum har det varit 05.35 *pip*! Han är som en klocka!!! Men vi vet ju detta så det är bara att gå och lägga sig i tid, eller hur!? Jo, man kan tycka det. Men den här mamman verkar inte ha något förstånd! ;) Igår somnade jag nämligen inte förrän kl 00.00!!!
     Orsaken var ändå ganska bra kan jag tycka, vi satt nämligen och myste och såg film. Denna ↓


(Allt för min syster)

Satt och kände mig ofantligt förbannad på Cameron Diaz (ja hennes rollkaraktär), vilkens sida man annars alltid brukar stå på i filmer! ;) Men, jag kan dock rekomendera den. Och som alltid vill jag såklart veta vad ni tyckte om ni såg den! =)

Idag blir det, som sagt, att hänga med goda vänner! =) Hoppas att ni får en bra dag, det hade jag tänkt att ha!!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela