Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Soligt & Härligt

Publicerad 2011-08-14 12:30:04 i Allmänt

Idag lyser solen och man känner i luften att det är höst på G. Det är liiite sådär friskt! =) Det gillas att det blivit lite mörkare på kvällen också, kan man börja tända ljus!

Idag håller vi oss hemma och bara myser. Sambosen är fortfarande i sin "vita period" och målar bord & fönster för glatta livet. Jag & tjoppan rensar, vattnar och fixar med blommorna medans lillebror sover.

Mina fina orkideér blommar för övrigt, oj så fina de är! =)


(Orkideér är de enda blommorna som jag inte har ihjäl ;)

Nä, nu ska vi ut och fortsätta i trädgården! =) Hoppas ni har en lika härlig dag som mig & "de mina".
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela