Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Igår Sol, Idag Regn...

Publicerad 2011-04-20 08:11:13 i Allmänt

Oj, vilken helvändning vädret tog! Igår var det kalasväder med strålande sol och idag är det mindre kalasväder och regn, märkligt! Vi som hade tänkt ta en "prommis", blir inget av med detta. Jaja, en annan dag får det bli.

Idag funderar jag på att åka upp till kära mor och måla lite i hennes nyrenoverade hus, om hon har en extranyckel vill säga. Mamma själv är i fjällen så hon är borta, så jag tänkte "smyg-hjälpa" henne lite. Vi får se hur det blir...

Så ser vår dag ut, vad ska ni göra?!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna Gustavsson

Publicerad 2011-04-20 22:22:55

Hej vännen!

Här hade vi bara lite sämre väder på förmiddagen och eftermiddag/kväll blev fantastisk!

Önskar dig en fantastisk påsk!

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela