Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

09.30!!!

Publicerad 2011-04-28 11:00:50 i Allmänt

Idag hade jag sovmorgon, jag älskar för övrigt när man käre make har ledigveckor, då turas vi om att ha sovmorgon! Hur lyxigt är inte det när man har en liten person i huset som gillar att ha nattvakor? Vaknade först strax innan 08.00 och tänkte att jag VÄGRAR gå upp nu, somnade tillslut om och vaknade hör och häpna; 09.30! Minns inte när jag sov så länge sist! Skönt var det ialla fall! =)

Idag funderar vi på att åka till stan och inhandla ett nät till tjoppans studsmatta. Känns som att det behövs när det är den enda "leksak" hon sysslar med när hon är ute. Ja, den och cykla...men, då har hon förståss hjälm.
     Visste ni förresten att Sverige är världens säkraste land när det gäller säkerhet kring barn, men har världens oroligaste föräldrar...helt galet. Jag minns när man var liten och mamma & pappa spännde fast en tillsammas med den man satt bredvid, då var det inte så noga! Men, vi överlevde...eller hur?!

Nu ska vi käka lunch, ute på altanen i det vackra väderet! Förresten blev det inget grillat igår pga att gode maken var tvungen att fixa bilen. Blev god kycklinggryta och ris istället...kanske ikväll?!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela