Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Jobbet

Publicerad 2010-10-01 13:20:41 i Allmänt

Idag har jag, tjoppan & lillebror varit och hälsat på mitt jobb. Det var skoj att få visa upp underverk nr 2 för alla mina kära elever! =)
     Min älskade tjoppa satt sig tillsammans med en av tjejerna och byggde pärlplatta.

Här hemma flyter livet på i stilla mak. Tycker att det är måndag och helt plötsligt så var det en måndag till! Vart tar tiden vägen egentligen?!
    Vår altan är så gott som klar, det är endast räcket som inte sitter på plats. Men, eftersom vi inte har något snö-ras-skydd verkar det som om käre sambon väntar med det tills i vår. Vore trist om vårt fina räcke gick sönder den första vinter det sitter uppe!

Förresten så har vi nu beställt resa till syster-yster över jul. Så denna julen blir den första på 12 år som vi firar jul i Göteborg. Vilket jag inte trodde att jag skulle göra någon mer gång, jag tyckte nämligen att det bara regnade heeeela tiden vi var där sist över jul! =/

Nä, nu ska jag försöka få in vår katt för att avmaska eländet nu när han verkar ha gått och fått mask.


(Katten Caesar verkar ha fått mask! INTE SKOJ!!!)

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela