Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hösten Är Här!

Publicerad 2010-10-07 19:39:57 i Allmänt

Nu har det blåst & levt rövare hela veckan! Nu är hösten här på allvar...idag har det dessutom regnat, vilket känns ännu mer som höst. Idag fick vi besök av bäbisar & föräldrar från vår föräldragrupp, det var jätteskoj! =)

Något mindre skoj är att lillebrollan har valt att vara uppe på nätterna ungefär varannan natt, vilket jag tycker är SÅÅÅÅ jobbigt. Jag blir verkligen inte rolig när jag blir väckt och måste vara vaken mitt i natten till ljudet av vrål! Nä, då skulle jag önska en en god fé kunde komma och vara barnvakt åt mitt älskade barn, så han slapp vara med sin hemska mamma!!!! 
    
Förra helgen när vi var hos min mamma (melodikrysset, ni vet?) fick lillebror prova på att gunga litegrann i hennes gunga, där trivdes han så bra att han somnade. Kanske borde vi ta in vår gunga och installera den i taken? Då får han gunga i den på nätterna så att han slipper sin aggresiva/trötta mamma?!?


(Vår ÄLSKADE lilla gullunge!!!!)

Just nu ligger båda "knåddisarna" och sover. Älskade tjoppan somnade i det närmsta med vällingen i munnen, lillebror sover i sin vagn, men jag hoppas att han vaknar snart så att han inte blir vaken tills mitt i natten...vilket gi och för sig inte spelar någon roll då han ändå är upp på nätterna!

Håll tummarna för att denna natt blir lugn!
Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-13 22:43:52

Så mysigt det såg ut, det där.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela