Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ensam

Publicerad 2010-10-24 20:03:27 i Allmänt

Nä, jag tycker verkligen inte om min käre sambos eftermiddags-veckor!!! I alla fall inte när han går ut redan på söndagkväll och jobbar!!! Här sitter jag nu, ensam med feber & halsfluss (tror jag ialla fall).
     Trodde inte att jag skulle orka något annat än att ligga ned och bara finnas, men nu har vi faktiskt två barn som måste tas om hand om! Världens finaste barn, trots att de är tjurigare än tjurigast bägge två! Den äldre av dem var väldigt snäll med sin mamma ikväll.
"- Nä, mamma jag ska inte sova!"
"- Ok, vila lite då" svarade jag.
"- Hur gör man det?"
"- Ligg ned & blunda."
"- Ok; ZZZZzzzzzzzzz!"
Min fina, fina prinsessa! Hon är underbarast...även fast hon är inne i någon form av treårs-trots. 
Älskar henne; 10 varv runt jorden & tillbaka igen, högre än månen & stjärnorna!

Sedan har vi prinsen också. Han var väldigt grinig ikväll & jag var lite orolig över hur jag skulle orka lägga tjoppan samtidigt som jag hade en grinig liten bror på halsen. Men världens finaste lilla son somnade så snällt i vagnen och får sova en timme så att han inte vill vara vaken hela natten...honom älskar vi givetvis också; 10 varv runt jorden & tillbaka igen, högre än månen & stjärnorna.


(VÄRLDENS GOASTE UNGAR!!! ÄLSKAR ER!!!)

Vi får hoppas att båda barnen inte vaknar innan sambon kommer hem, för det är det jag är mest orolig för. För under dessa sjuk-nätter har jag verkligen inte orkat NÅGONTING!!!

Håll tummarna & tårna nu!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-10-25 12:37:45

ush krya på er i stugan. och hoppas ni får vila ut!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela