Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Trötta Dag!

Publicerad 2010-05-01 20:02:34 i Allmänt

Igår var det valborg, vilken vi "firade" här hemma med god middag. Sedan begav vi oss till vår byastuga, där det verkligen var mycket folk; Trevligt! =)
Vi kom inte hem förrän kl var strax innan 21.00 så tjoppan somnade inte förrän kl var 21.30! Imorse kom hon in till oss kl 05.20 och somnade faktistkt om i vår säng tills kl var 07.50!! =)


(Såhär fin var vår eld...)

Lovade i ett svagt ögonblick bort mig som chafför igår...vilket gick jättebra, min kära svägerska med familj var verkligen snabba när jag kom, så det gick på en halvtimme! Men, det känns ändå att man bröt sin nattsömn i natt. Idag har jag verkligen varit "sprängd"! Jaja, ikväll blir det till att se sista "Millenium-delen" och sedan gå och "sussa". Jag längtar verkligen efter vår säng! =)

Hoppas ni hade en mysig valborg!
Over And Out 


Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-05-03 22:06:28

Det var en mäktig brasa, mys!!!!!

Postat av: Teresa

Publicerad 2010-05-04 02:14:00

Vad härligt med en RIKTIG valborgsmässoafton! :) Det blir liksom inte samma sak här inne i storstan direkt... nästa år blir det nog att åka ner till föräldrahemmet ute på landsbygden.



Är det så med dig också, att det tär så mycket mer på kroppen när man är gravid och sömnen blir avbruten? Jag har alltid sovit lite taskigt, men det har inte varit några problem direkt, men nu tar det flera dygn för mig att återhämta mig om jag sovit dåligt någon natt!



Kram kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela