Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

...Sunday...

Publicerad 2010-05-23 21:20:17 i Allmänt

Ja, fort var det helg och fort var den över! Vi (sambon & jag) åkte in till stan i fredags och åt på kinesiskt restaurang samt såg "Robin Hood" som vi var helt främmande inför! Vi hade INGA förväntingar över huvudtaget, båda två tyckte att den var helt ok. Både Russel Crowe & Cate Blanchett, som spelade Robin & Marion, var bra men jag har ett speciellt öga till Max Von Sydow, så jag måste nämna honom också! Han har varit lysande sedan "Exorcisten"!!! =)

Nu är det strax dags för sängen och jag hoppas, hoppas och återigen hoppas att mina foglossningar(?) vill ge med sig. Jag har haft turen att aldrig behövt uppleva detta fenomen förr, men jag antar att det är det som spökar i området kring mitt bäcken. INTE SKOJ ALLS ska jag upplysa er om! =( Man kan knappt gå fram *buhu*. Nåja, slut med självömkan. Imorgon är en annan dag! (vilken jag hoppas inte har några foglossningar i bagaget!)

Hoppas ni haft en mysig helg, det har vi haft! Idag hade vi en härlig heldag i min käre brors stuga, tjoppan trivdes som fisken i vattnen och ville inte alls åka hem, vilket resulterade i att vi var hemma vid 17.40!

Haré Gott, Igelkottt
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-05-24 21:36:34

Jag vill inte sänka dig men jag har tyvärr aldrig hört om foglossning som magiskt gått över innan förlossningen... =/ Men puss på dig iaf =)

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-05-24 22:29:50

ok då ska jag ge Robin Hood en chans! :))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela