Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Milkshake! =)

Publicerad 2010-05-05 20:26:27 i Allmänt

Är inne i en "milkshake-period" just nu. Oj vad jag dricker milkshake, för nedrans vad gott det är! Svalkande är det också. Känner att jag är varmare än vanligt och det är inte konstigt med tanke på det extra blodflödet jag har i samband med graviditeten. Att krypa upp i soffan med benen i högläge med en god chokladmilkshake i handen, kan det bli bättre?


(Tja, mina ser väl inte riktigt såhär "proffsiga" ut!)

Ikväll var kära mamma här och åt middag, det var skoj! Det var alldeles för länge sedan vi träffade henne. Hon åker alldeles strax till USA. Hon ska nämligen åka och hälsa på sin kusin som bor där borta. Hoppas verkligen att hon får superskoj! Det är hon väl värd.

Nu har jag kommit underfund med hur mitt 30-års "kalas" ska se ut. Jag fyller nämligen trettio prick en vecka innan bäbis är beräknad, så någon enorm fest blir det inte. Istället kommer jag att bjussa mina kära vänner i mitten av juni och sedan, veckan efter det, på min födelsedag får kära familjen komma! Det blir bra...

Strax helg också. Då ska denna familj bege sig in till stan för att kika in tvättstuge-attiraljer! Nu har vi bestämt oss för att återigen ta upp tvättstugan. Min käre sambo har brytit upp golvet och dragit el, nu återstår det att gjuta det nya golvet, lägga matta, inhandla dusch-väggar o.s.v. Så det är inte lite jobb som väntar. Men, nu är vi på G ialla fall! =)

Nu blir det soffan, med fötterna i högläge!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela