Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vi Får Se...

Publicerad 2010-03-10 20:23:14 i Allmänt

Sitter här och har haft en sjukt skojig dag. Det började med att Kimpan och hans familj kom hit och det är alltid skoj! När de sedan hade åkt sov tjoppan 1½ timme och sedan begav vi oss till badhuset! HUR SKOJ VAR INTE DET?!? Åh så stolt jag var/är över min älskade lilla dotter!!! Hon simmade runt som värsta olympiska simmaren! Inte ett dugg rädd! =) *ler stolt*

Det vi nu får se är hur vi mår imorgon, tjoppan har två gånger under eftermiddagen varit ofantligt lös i sin lilla magen och nu börjar jag känna att det inte alls står rätt till i min! =( *BLÄ* Ska vi aldrig få vara friska...nåja, det har inte brutit ut något än, så jag hoppas innerligen att det bara är en liten magåkoma som går över nu när jag ska gå och sova!
     Japp, ni hörde rätt. Jag ska gå i säng nu, är helt slut!!!

Igår hade vi en tjejkväll här, då två av mina fina vänner kom hit och satt och surrade! =) Något som var superskoj! Det innebar dock att jag inte somnade förrän strax efter 00.00 och tjoppan hon vaknade i vanlig ordning kl 05.45. Då var inte jag pigg & alert kan jag säga...men, det har jag mig själv att skylla!

Så, nu ska jag gå i säng och hoppas, hoppas, hoppas att min mage blir bra under natten!
Go´natt alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela